Tema: Re: Tautie
Autorius: padugne
Data: 2011-03-07 19:21:45
On Mon, 07 Mar 2011 17:37:27 +0100, Pi. wrote:

> kiek kainuoja remontai.. prastovos dienos.. neuzdirbti pinigai..

Kiek?

Beje, mes apie masinas firmai ar apie masinas privaciai? Nes tryda gi
apie privatininkus.

> asmeniskai del 800 km per menesi tikrai nepirkciau masinos..

As pirkau ne del kilometru o del to kad man taip patogiau.

> skiriasi.. pvz tuo, kad sedi ir vaziuoji.. nesukdamas galvos..  tuo kad
> ryte, prie -25 ima ir uzsikuria.. , tuo, kad nepaves.. o nakvojanciu
> servisuose vien foruma paskaicius yra.. codecas pirmas sarase..:)

Lygiai taip pat nesukdamas sau galvos vazineju savo senom masinom. Ir
uzsikuria ir nepaveda. Kame problemos?

> pagal pajamas.. jei jos leidzia.. tai ir perka.. nesvarbu vokietis ar
> rusas ar lietuvis..

Didelei daliai lietuviu jos realiai neleidzia. Bet kadangi gyvena sia
diena tai tipo px.

--
kthxbai.