Tema: Re: Tautiečiai mėgsta mautis kažkieno dėvėtus triusikus?
Autorius: Vytautas
Data: 2011-03-06 19:55:14
o kitaip tariant px kas viduj (po kailiniais), svarbu isore (kailiniai)? As
nesuprantu, ar tai lietuviskas mentalitetas kaltas, ar sovietu sajungos
itaka  - o ka pasakys kaimynas, draugai ir pan., tipo taip kruciau. na aisku
pinigu dauguma neturi tiek, kad galetu nupirkti masina is salono min BMW
5xx, Audi A6 ir pan,  o perka naudota BMW 7xx, Audi A8 ir pan. kelta metu
senumo. o negeriau tada pirkt ta pacia BMW 3xxx ar gal net 1xx su geriausia
komplektacija?