Tema: Re: Tautie
Autorius: padugne
Data: 2011-03-07 16:39:16
On Mon, 07 Mar 2011 15:18:57 +0100, Pi. wrote:

> taves pasiklausius susidaro ispudis, kad vokieciai maziau nuvaziuoja per
> metu km, nei lt? idomi versija.. ir greiciu leistinu visa laika

Isivaizduok - taip. Vokieciai neturi mados varyt apsipirkt butinai i
agropoli uz 10km. Apsipirkineja paprastai prie darbo/namu ir labai daznai
kokiu nors dviraciu. Didmiesciu gyventojams patogiau metro/autobusai nei
amzinas smaukymasis kamsciuose bei stresas su parkingu.

Vazinet i atostogas ar seip kur toliau pas gimines su masinom irgi
praktikuoja daugiausiai daugiavaikes seimos. Visi kiti vaziuoja traukiniu
ir/ar skrenda.

Arba pvz biznio tripas uz kokiu 250km. Man pvz ne minties nekyla imt
valdiska masina ir 2.5val burgzt tais "neribotais" autobanais spaudziant
"kiek eina". Vairuotoju lyg ir nedirbu.

Man paprasciau isest i odini ICE kresla ir 1.5val uzsiimt kuom nors
idomesniu.

> vazineja.. (bukim tikslus DE greicio ribojimo autobane ner.. )

O ka greitis?

--
kthxbai.