Tema: Re: Tautie?iai m?gsta mautis ka?kieno d?v?tus triusikus?
Autorius: Vytautas
Data: 2011-03-06 23:01:47
vazinejau ir su matizu 2.5 metu, nuvaziuota 99 tukst km. teko ir vln-praha
non stop. jokiu bedu.tokiu dalyku kaip nepatogu sedeti ar pan nebuvo,
skaudanciu nugaru irgi, kas 50 km nestojau pavaikscioti. per visa kelione
teko 1 ar tai 2 kartus stoti tam kad nubegt iki miskelio. is vakaro pasako
varom iki prahos ir man nebuvo problemu, technine bukle buvo nepriekistisga
ir visada buvo galima vaziuot kad ir i labai ilga kelione. matiz'a pirkau
kol buvau studentas ir atlyginimas buvo ~350 lt (oficialus, i darba
neiinant) paimiau lizingu ir visiskai nesigailiu. tuo tarpu su Vectra B
pasiulius tokia kelione visada tekdavo varyt i servisa kad butu viskas
gerai, nors masina visada priziurejau, detales tik originalios, autorizuotam
servise viskas daroma (siaip paminesiu kad per 2 metus i ta vectra ikista 15
tukt lt, nuvaziuota ~85 tukst km, bloga karma ar siaip kad lavonas neiseina
sakyti, nes dabar ja vazineja brolis ir per 3 metus sukiso i ja max 3000 lt,
nuvaziuota ~70 tukst km.)
su loganu mcv dyzeliniu maza patirtis. savaitgaliui paemiau test draivui,
tai nuvaziuota ~1000 km, irgi nieko blogo negaliu pasakyti. nors kaina kiek
didoka.
kad nauja matiza vietoj pasato galima nupirkt tai tikiu, bet kad vietoj
naujo logano tai gal ir du pasatai iseitu, nebent visiskai bazinis,
benzininis, plikut plikutelis loganas