Tema: Re: Tautie
Autorius: padugne
Data: 2011-03-07 17:06:47
On Mon, 07 Mar 2011 15:49:08 +0100, Pi. wrote:

> lt 7 metu masinom garantiju nieks neduoda.. ir mobilumo garantiju
> netaiko.. arba tai dar papildomai apmokestinama.. (ok, tas ant to, nes
> naujas auto ir siaip brangesnis)

Tai pirk ne lt.

O seip bent jau man vienodai niekaip neiseina. As paskaiciavau kiek man
kainuotu pirkt nauja troike ir ja vazinet 5 metus, beigi kiek tas pats
kainavo perkant tokia pat 5 metu troike ir vazinet tuos pat 5 metus, tai
skaiciai net is tolo nesilygina.

Skirtumas net ne dvigubas.

> darbuotoju dauguma palaike nauju auto ideja..

Nes zinojo, kad "senas" gautu ne uz tuos pacius pinigus, o tokios pat
klases.

O seip tai jo, lituvisams kol kas labai svarbus tokie marketinginiai
lozungai kaip "naujamasinayranauja" ir "deveti triusikai".

--
kthxbai.