Tema: Re: Tautiečiai mëgsta mautis kaūkieno dëvëtus triusikus?
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-03-05 17:51:02
nu as galvojau pirkti vel nauja, bet teko sau pripazinti, kad tokios
kokios noriu naujos neiperku. o vazineti vel su sport-sedan kibiriniu
nesinorejo - nebutu "upgreido jausmo".

sukishti 200K+ i masina siuo metu galimybes nera, o iki 100K perkant
labai jau ryskus skirtumas visame kame tarp nauju kibiru ir
"normalaus" second hando.

nauja kaip bebutu prabangos dalykas. taip, garantija ir geras servisas
yra malonu, kai negenda irgi puiku. bet pvz su devetu rx'u problemu
buvo neka daugiau nei su nauju is'u, (tobysh nebuvo nei su tuo nei su
tuo) del to dabar pasitaikius progai pasikeist ir pasirinkau
deveta/normalesne.

esme nuvertejime vistik. "valgyti" brangios naujos masinos nuvertejima
kazkuriuo momenu pasidaro gaila, kai del to atsisakineti tektu ne
dvieju alaus bonkiu per vakara ar atostogu egipte, o galimo akciju
issipirkimo ar kazko panasaus.

tai cia mano atvejis. o ugniaus atveju as ji irgi puikiai suprantu -
ahujennas tas jo mersas, o realaus skirtumo su pora metu naujesniu is
salono jokio. as ir imciau jahrwagena CL63, o ne nauja S350.

kol nebus skirtumo ekologiniuose ir kitokiu mokesciuose - tol ir tu
jahrwagenais, o ne naujom prekiausi, susitaikyk.