Tema: Re: Tautie
Autorius: padugne
Data: 2011-03-07 16:56:24
On Mon, 07 Mar 2011 15:35:52 +0100, Pi. wrote:

> tai faktas, kad vezami pigiausi variantai.. bet vokieciui i darba
> vaziuot 100 km pirmyn ir atgal.. kasdien.. tai suds ir nieks..

100km i abu galus vokieciams yra dxja. Jau praktiskai kyla mintys apie
namo pardavima ir pirkima kur nors arciau. Nes tas vazinejimas kainuoja
dxja pinigu ir laiko kuri seip butu galima isleist gerokai prasmingiau.

Is mano bendradarbiu (taip koks 100 pyplu kuriuos geriau pazystu) tik
labai nedaugelis i darba vazineja toliau nei ~15-20km.

Is to 100 tuos didelius atstumus vazineja gal tik ~4 vnt. Is ju 2
pachalina apie 80km (vienon pusen) masinom ir pastoviai dejuoja, vienas
nors ir turi masina, bet tuos 60km vaziuoja traukiniu. Ir bent viena
darbo diena savaiteje dirba is namu.

Beje, esi mates kad apie vokiska gelezinkeli in the middle of nowhere
pilna parkingu pilnu prikimstu masinu? Va ten paprastai ir parkuojasi tie
kurie gyvena kur nors "kaime apie elektrenus" ir toliau "i vilniu" varo
traukiniu.

--
kthxbai.