Tema: Re: Tautie
Autorius: padugne
Data: 2011-03-07 17:42:34
On Mon, 07 Mar 2011 17:20:34 +0200, CodeC wrote:

> nu gali but. bet tikrai ne dauguma masinu tu metu tai turejo. o nemazai
> tikriausiai ir dabar dar to neturi.
> pvz is mano turetu 6 skirtingu markiu masinu, ir senesniu ir naujesniu
> nei viena panasiu dalyku neturejo.

Kalbi apie tos vovlos klases masinas?

Apskritai, tai pvz netikiu kad sugebetum "plika akimi" atpazint ar
automobilio variklis lys po masina ar ne. Sitai nulemia tokie is paziuros
nelabai reiksmingi dalykai kaip atskiru daliu skardos storis,
pastampavimai, kokia nors nors "neaiskios paskirties" plokstele ir pan.

--
kthxbai.