Tema: Re: del eismo ivykiu srities advokato [crosspost]
Autorius: padugne
Data: 2011-01-06 11:38:05
On Thu, 06 Jan 2011 08:07:39 +0200, Faktas wrote:

> Aš tau jau paaiškinau ką turiu omeny (greičio skirtumas toks pat kaip
> gatvėje lyg stovėtų, o taisyklės sako, kad jei neapšviestas kelias,
> sustojus būtina įsijungti avarinius). Jei nesupratai ką sakiau, tai tiek
> to, Jei nori kabinėtis prie žodžiu, tai gaila tam laiko.

As puikiai suprantu ka sakai. Tik vat paaiskinimo neuzskaitau, nes
uzmiescio keliai nera tas patas kas miesto gatves todel ir absoliutus
greicio palyginimas yra niekinis.

Kaip pavyzdys: autobanuose zmones pirma eile daznai ciuozia 90, o antra
prasinesha virs 200. Skirtumas gerokai virs 100km/h. Tai dabar kaip,
visiem pirmoj eilej isijungt avarinius? :)

--
kthxbai.