Tema: Re: del eismo ivykiu srities advokato [crosspost]
Autorius: <antanas@sargenai.lt>
Data: 2011-01-03 15:25:51
> katinas, dedu per stabdzius - ar cia jau pavojingas vairavimas? saugaus
> atstumo savoka, kaip suprantu, tam ir yra, kad spetumei sustabdyti,
> neziurint, ar priekyje vaziuojanti masina piso per stabzius ar palengva
> stabde?

Man buvo situacija, vaziavau pirma juosta ~50, kelias laisvas, sviesoforas,
nei vienos masinos nera, tuo tarpu antroje juostoje jau kokios 6 masinytes
stovi. Nu ir sugalvojo pilietis persirikiuoti is antros i pirma. Gerai,
spejau as sustabdyti, bet jei buciau nespejes? Tai as kaltas, kad jis man
pries pat nosi ant 20 islindo ir nespejau sustot, ar jis turi isitikinti kad
niekam netrukdys persirikiaves?