Tema: Re: del eismo ivykiu srities advokato [crosspost]
Autorius: KEdas
Data: 2011-01-04 12:28:31
Eilinį kartą patvirtini teiginį, kad teisininkų pagalbos poreikis yra
smarkiai sureikšmintas. Neseniai teko skaityti teisininkų už 800Lt (4
darbo valandos) surašytą skundą teismui. Užsakovas turėjo patikslinti,
kad nagrinėjamoje vietoje yra ne 3, o 4 eismo juostos, kitokias detales.
Juokingiausias buvo šis sakinys: „Iš pridėtų *fotolentelių* matyti, kad
Automobilis Audi Q7 stovi taip, kad galiniai jo ratai yra arčiau
skiriamosios juostos, o priekiniai toliau“.

Juokingi terminai ir nepaprastai „vykusiai“ nusakyta automobilio padėtis
žinant, kad jis stovėjo vidurinėje juostoje. :)