Tema: Re: del eismo ivykiu srities advokato [crosspost]
Autorius: Robertas
Data: 2011-01-03 14:40:17
Turejau tokia situacija, ikale i gala mergina (teises turejo 2menesius),
atvare jos piktas tetis (kaip paskui teko girdeti buves milicijos
kapitonas) stauge reke bilekiek, policija irgi vietoj pareiske, kad
viskas ok, nesilaike saugaus atstumo, todel kalta mergina, parasem
paaiskinimus poicijoje, tada jau praktiskai man iseinant atsirado pora
taksistu kurie alia mate viska kaip as ja aplenkiau ir kaliau ant
stabdziu, toliau seke posedis, man ipaise bauda 600lt uz pavojinga
vairavima, jai 100lt uz avarijos sukelima ar kazkas tokio, nes draudimas
abiem pasiule po 50% zalos uz abipuse kalte. Tada seke teismas, 400lt
advokatui, 80lt uz skundo surasyma. Teismas pripazino, kad policija mane
neteisingai nubaude uz pavojinga vairavima ir pakeite bauda i 100lt uz
avarijos sukelima. Po viso to isvada tokia, buciau susimokejes tuos
600lt nebuciau tasesis puse metu kol praeis teismai ir nebutu kainave
nervu, o pinigine prasme butu buve tas pats.