Tema: Re: del eismo ivykiu srities advokato [crosspost]
Autorius: Robertas
Data: 2011-01-04 10:07:51
On 1/3/2011 8:08 PM, Dainiushas wrote:
> o tai ka tavo advokatas i tai sake?

Advokatas buvo su rekomendacijom, bet as juo nusivyliau, jis praktiskai
nieko neklausinejo, skunda surase su neteisingu mano adresu todel i
pirma posedi negavau saukimo kuriame tuos taksistus ir apklausinejo,
todel kas ten kaip buvo pakomentuoti negaliu. O kad negausiu isleistu
pinigu uz advokata ir tt. jei laimesiu teisma jis nezinojo arba nepasake
man specialiai, nes kai padave teisejui mano kvitukus uz advokata ir
skundo surasyma, mentas su teiseju pradejo zvengti ir teisejas pasake,
kad "ponas advokate turetumet zinoti is patirties, kad tokiose bilose
tokia praktika netaikoma".