Tema: Re: del eismo ivykiu srities advokato [crosspost]
Autorius: 0.5 B
Data: 2011-01-03 09:24:52
apturėjau analogišką įvykį naujųjų išvakarėse - naujasis lietuvis su nauju
MB sugalvojo iš trečios prieš pat nosį į pirmą šokt; ank kelio ledas, sustot
staigiai galimybių nulis. O dar kažkodėl už kilometro pamatęs kamštį,
sustojo pastabdyt. Rezultate teko įvažiuot truputį. Policija buvo
negailestinga - jei nėr liudytojų, aš kaltas.