Tema: Re: del eismo ivykiu srities advokato [crosspost]
Autorius: sig
Data: 2011-01-03 15:50:45
nu man buvo analogiska situacija vazuojant 1 juosta..
tik tas is 2 juostos nespejo siknos atkist.. kontaktas buvo - mano: kairys
buferio kampas-priekinis sparnas, jo: desnys priekinis sparnas-dureles..  nu
neskaitant, kad pas abejus priiekinai ratai ismusti buvo

keliukam atvaziavus klausimu, net nekilo kas kaltas, iskart jam paaiskino,
kad jis neisitikines... keite vaziavimo krypti..