Tema: Re: Burtai su maitinimo laidu
Autorius: Gintas
Data: 2009-06-28 20:20:27
na, net nezinojau, kad yra teigianciu, kad pakeitus lydmetali, vietoj Povilaicio galima isgirsti Meruna :)))  Man nesuprantama, kas dabar vadinamas muzikos skambesiu. Jeigu pradedama teigti, kad atsirades fonas ar kit panasus dalykai -nieko bendro neturi su muzikos skambesiu, tai kas tada turi? As pvz-ka girdziu is koloneles -tas man ir skambesys. Jeigu is ten girdisi pasaliniai dalykai, jeigu muzika uzgoziama kokiais nors fonais, gaudimais ir dinamiko rites trinimosi garso-as manau, kad muzika atkuriama nekokybiskai. Sugadinamas garsas, taciau cia -jau kelinta syki teigiama-su muzikos skambesiu tai neturi nieko bendro. Nebesuprantu..... As kaip tik manau-kad koks geras bebutu tas smuikas ir jo sukuriams garsas-jeigu tai paleisi per prastai sukonstruota stiprintuva-kokybisko garso neisgirsi
 As manau, kad neteisingai kiek suvoki tuos audiofilus. Jie deda didziules pastangas(ir pinigus), kad atkurdami garsa-ta smuiko garsa nesugadintu, o ne kad pakeistu :)  Kadangi to padaryt absoliuciai neimanoma (bet kokia atkurimo iranga inesa savo siuksles), tai tenka stengtis bent kiek tu siuksliu skaiciu sumazinti. Vienokiomis ar kitokiomis priemonemis. Todel jie is sako-pakeiciau laida ir pagerinau garsa . Nereik suprasti-"pakeiciau viena smuika kitu" :)))))))