Tema: Re: Burtai su maitinimo laidu
Autorius: Gintas
Data: 2009-06-26 14:47:02
Pateikiau klausima, o ne bandau irodinet. Klausei stiprintuvo modelio-pasakiau. Su kuo matavau-pasakiau. Kaip sujungta-pasakiau : "Nuosekliai: kistukas, laidas, mygtukas , trafas. Mygtuko (mechaninio) kontaktams lygiagreciai prijungtas 0,1 mk kondikas. Daugiau NIEKO nera! Jokiu filtru, jokiu pasleptu fintu-viskas matosi. Isoriniai prijungimai visi atjungti! Kistuko izeminimo laidas-NENAUDOJAMAS.  "

Ir vistiek man sakai, kad as nezinau kaip kas sujungta ? Jeigu trafo pajungimo schema pakisciau po nosimi-vistiek nei matytum, nei klausimo perskaityt sugebetum? Nesuvokiu-klausiu ir klausiu to paties-kodel skirtingai rodo apvertus-o man vis sako pasimokink, visi zino....Tik kazkodel niekas nepasako :)))))