Tema: Re: Burtai su maitinimo laidu
Autorius: Gintas
Data: 2009-06-27 13:32:51
taigi rasiau lietuviskai-izeminto kistuko gamintojas nenumate. Minejau, kad sekantis stiprintuvas (galinis)-jau gali tureti izeminta kistuka. Juo teks sujungti SIGNALINIU laidu (signalo lygis 1V)! Bus sujungti du korpusai , kuriu vienas tures kito atzvilgiu arba 36,6 , kitu 31,5 V. Tai parazitines itampos-islyginamos sroves bus mazos, bet jeigu yra skirtumas tarp itampu, skirtumas bus ir tarp sroviu?  Minejau, kad pagerejimas gali buti nezymus, taciau juk nesunku pamatuot ir issiaiskinti-kokiu elementu itaka R1C1 ar R2C2 yra didesne tai parazitinei itampai ir atitinkamai ikisti ta kistuka. Tegu pageres ir nezymiai-bet juk tam pagerejimui nereikia investuoti kruvos litu ar iskrauti vagona angliu? Sudetinga? Sunku? Ar tai priestarauja igytoms zinioms? Gal kokie elektriku gildijos nuostatai tam priestarauja? Arogancijos poveikis?  Visumoje paemus-tas itakos nedaro, tas daro nezymia, i tai galime tarsi demesio nekreipti....Smulkmena prie smulkmenos ir gaunasi -krenta vemalas is koloneles :)

P.S.brezinys ner tikslus-prie fazes laido NEMATUOJAMA. Matuojama abiems atvejais-tarp nulio ir stiprintuvo korpuso! Apkeitus kistuka-faze pirmiausia a) variantu patenka i R1C1 b) variantu-R2C2