Tema: Re: Burtai su maitinimo laidu
Autorius: Gintas
Data: 2009-06-25 20:01:23
vadinasi , sutinki, kad dazna maitinimo kabeli deretu keisti i geresni ? Tik gincytina vieta-kiek verta i tai ivestuoti. Vienas sia suma paskirs Cd, kitas panoms, kitas Absoliut degtinei-kam kokie prioritetai :) Vienas nenori kompromisu-stabilizuoja 220V, stato tnklo filtra, leidzia per trafa-vel stabilizuoja, filtruoja. Kitas-kisa cia formules ir sako-visa tai mura, koks skirtumas, kokia ta itampa pateks i stiprala, jeigu antrineje pakaks 10 kartu mazesnes? Treti aplamai siulo-mazu signalu stiprintuvus maitint nuo akumu....
pats irgi........Kokius trukdzius gali skleisti tas kabelis, jeigu juo teka 50hz daznio srove? Kuriu komponentu darba 1,2m laidas gali itakot? Ir kokiu atstumu? Maitblokis-tai juk ne impulsinis-buto tinklo jis uztersti neturetu . Bet vistik-siulai det geresni...... Tad daro itakos TINKLO kabelis garsui  ar nedaro? I ginca apie kainas ir investavimo logiskuma nevelkim-tai subjektyvu. Esme-daro ar nedaro. Na, ta prasme-AR VERTA keisti originalu tinklo laida i storesni, ekranuota, geresniu kistuku ir aisku-brangiau kainuojanti.