Tema: Re: Burtai su maitinimo laidu
Autorius: Gintas
Data: 2009-06-25 22:16:42
va cia tai neprastai nusisnekejai , uzuot i klausima atsakes:)))))  Ar aplamai-matosi ko klausiu? KOKSprietaisas bebutu, KOKIUS vejus bematuotu-niekas nebuvo pakeista, apart apsukto tinklo kistuko. Vadinasi matavimo rezultatus tiktai tai ir itakojo.....Vel apsukus-vel ankstesni matavima parode. Taip keleta sykiu. Bandymas tinkamas pakartoti. Siulo jis man pasimokyt.....Imtum ir pasakytum, kur cia saknis pakasta, jei jau gudresnis. Bet juk nezinai?