Tema: Re: Burtai su maitinimo laidu
Autorius: Hertz
Data: 2009-06-26 14:25:48
Cia ne fazeje esme, o tavo matavime, tu panasu neisivaizduoji kas viduje
kaip sujungta ir kaip veikia. Kiek kartu tau galima aiskinti kad pasimokink
kaip viskas veikia po to matuok ir tik po to visiem irodinek kad keiciasi
tas ir tas del to ir to, itaka yra tam ir tam.

O tavo tas matavimo pateikimas pirmam poste tai bandymas irodyti pieno
riebumo itaka stulpu augimui.