Tema: Re: Burtai su maitinimo laidu
Autorius: Gintas
Data: 2009-06-25 14:30:04
skirtumas (pagal girdeta teorija) apciuopiamas tada (as dar to nezinau!) , kai viska atjungus-visos dezes turi buti pajungiamos vienodai i tinkla. Jei nevienodai bus pajungtos dvi, trys ar keturios-skirtumo JOKIO. Atseit :))))))))) Gudrutis teige-kad skirtumas matuojant APCIUOPIAMAS netgi pakeitus tinklo laida i gerokai geresni. Reiks pabandyt kada ir jeigu kartais (pabreziu-jeigu) tai pasitvirtintu-butu pagrindas pradet ieskot cia besilankanciu skeptiku su formulemis kurie irodinejo tinklo laido visiska nuline itaka, jeigu tik jo skerspjuvio pakanka trafui uzmaitinti...