Tema: Re: Burtai su maitinimo laidu
Autorius: Icetom
Data: 2009-06-25 14:00:44
Buvau užsukę į AVD saloną, kai darė DAC'ų perklausą-testą prieš porą
mėnesių. Ten taip pat sumanė hebra pažiūrėti kaip skiriasi skambėjimas
naudojant skirtingus tarpblokinius kabelius. Kaip žinia AVD demo sistema
virš 100 tūkst. traukia. Taip, kad šnekėti, kad aparatūra per prasta ar
pan. - atkrenta. Na ir nieko aš kitaip neišgirdau, net niuansuose. Tiek
Tchernov, tiek Nordost berods, man skambėjo taip pat. Kolonėlės,
stiprintuvas ir grotuvas yra lemiami dalykai, mano nuomone.  O tarpblokiniai
ir maitinimo laidai teturi būti apsaugoti nuo EMI-RFI ir nebus problemų. Na
čia mano tokia nuomonė.