Tema: Re: patarkit biudzetini varianta garso aparaturos namuose.
Autorius: spakainas
Data: 2015-01-13 12:34:30
Na kaip, teoriškai DLNA gi ten visaip belenkaip krūtesnis daiktas už
sharingus, tai netikiu kad negalima padaryt kad atsimintų ties kuria
vieta grojo. Bet man dažnai būna lytinė abstrakcija ir tingiu gilintis
ir aiškintis - man reikia kad daiktas veiktų iškart ir gerai. Matyt
sugadintas esu apple produkcijos.