Tema: Re: patarkit biudzetini varianta garso aparaturos namuose.
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-12-12 13:43:38
2014-12-12 10:35, Icetom rašė:

> Nebūtinai. Viskas labai priklauso nuo kolonėlės konstrukcijos
> teisingumo, pastatymo patalpoje (pvz. nestatyti kolonėlių kampuose,
> neįkišti į likusį tarpą tarp sekcijos ir sienos kampe, arba neduok dieve
> kolonėlės bent per keletą cm išlys iš už sekcijos "linijos" :D, ir t.t.)

> :D. Šiaip tai pirma rekomenduojama subo statymo vieta ir yra prie sienų
> susikirtimo taško, t.y. kažkuriame kampe ... Ir tik joje nepasiteisinus,
> tada užsiimti paieška geresnio subo pastatymo taško.

Bijau suklysti, bet mano sub'o instrukcijoje rasoma, kad blogiausia
bieta ji statyti i kampa. Fazes invertorius pas ji irgi uzpakalyje.

Na as paskui dar prie koloneliu prideta instrukcija dar paskaiciau tai
tarp sienos ir koloneliu turi buti bent 50cm atstumas. Na pabandykit
savo kambaryje taip parinkti vieta. Gal reikia ijungiant resyveri
irengti kokia nors automatine koloneliu isvaziavimo i kambari sistema?
-
CodeC'as minejo, kad mano trolinime yra arogancijos. Neturiu tokio
tikslo. Bet kazkaip atkreipti demesi, kad pradeti reikia rinktis audio
aparatura ne nuo jos kokybiskai atkuriamo garso, o atmetant visas
koloneles, kuriu negalima pastatyti prie sienos... Ypac sunku suprasti
kai lentyninese kolonelese fazes invertorius yra uzpakalyje: ant sieno
snepakabinsi, i lentyna nepastatysi, po stalu nepakisi...

Ir tokiu salygu yra daugiau.