Tema: Re: patarkit biudzetini varianta garso aparaturos namuose.
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-12-15 08:14:50
2014-12-14 14:17, Tomas rašė:
> Bet juk pas Vida irgi Tannoy, tik kazkaip nesiseka jam padaryti kad jos
> grotu. As pats kartais bunu aplinkoje kur groja Tannoy Mercury F3, dargi
> senesnes ir  paprastesnes nei pas Vida, bet jos kaip uz ju kaina (nauju
> pora kazkada kainavo apie 900 Lt tikrai atgroja kas uz jas sumoketa ir
> ne kiek nenervuoja klausantis, aisku ten tik patalpa truputi
> "negrojanti'" bet vistiek viskas daug maz savo vietose... Tik tas Vidas
> neklauso musu ne kiek, isisdirbineja ten su nustatymasi visokiais ir
> "charakteristiku" nagrinejimu, atsisestu ramiai, pasijungtu paprastu
> [...]
Tai as juk apie tai ir trolinu. As klausausi muzikos, kuri pasaulyje i
koncertus surenka simtatukstantines mines. Su draugais, del kompanijos,
per kai kada pakliunu i filharmonija kokio ganelino pasiklausyti kur
susirenka keli simtai... Paskui 10 metu spjaudausi ir vis sakau, kad
neisiu uz jokiu spinigus. Ar dziazas muzika? Busiu tolerantiskas ir
neizeidinesiu dziazo myletoju.

Beje, uz komplekta mokejau apie 6,500. Blogai skamba ne koloneles, o
kambario akustika. Jeigu kambario akustika butu gerersne tai darau
prielaida, kad komplektas uz 2,300 litu skambetu geriau. Beje,
aukstadazniai tannoy negaliu pasakyti, kad ciksetu, bet aukstas daznis
susilieja  i toki nepertraukiama metalini skambesi. Bet jis girdimas kai
isiklausai aukstadazni skambesi ir nori prisikabinti. Nemanau, kad
mineto komplekto uz 2,300 litu aukstadazniai butu blogesi. Jie juk
paprasti ir pigus garsiakalbiai...

PS
Nieko asmeniska. Rasau kitokia nuomone, negu yra susiformavusi sioje
konfoje. Kai kuriais atvejais dirbtinai oponuojancia