Tema: Re: patarkit biudzetini varianta garso aparaturos namuose.
Autorius: Icetom
Data: 2014-12-12 14:17:24
> Bijau suklysti, bet mano sub'o instrukcijoje rasoma, kad blogiausia bieta
> ji statyti i kampa. Fazes invertorius pas ji irgi uzpakalyje.

SVS subai buvo parekomenduoti. Taip pat jums buvau pateikęs nuorodą į Harman
dokumentą-tyrimą apie subų pastatymo vietas. Toliau jums spręsti kaip
elgtis, kokį pradinį atskaitos tašką imti ir t.t.

> Na as paskui dar prie koloneliu prideta instrukcija dar paskaiciau tai
> tarp sienos ir koloneliu turi buti bent 50cm atstumas.

Na ir kas, mano ir taip rašo, bet stovi turbūt 10 cm nuo sienos ir baubia
mažiau, nei stovėjusios toje pačioje vietoj MA RX1 kolonėlės. Kaip minėjau
daug priklauso ir nuo kolonėlės konstrukcijos ir pan.

> Bet kazkaip atkreipti demesi, kad pradeti reikia rinktis audio aparatura
> ne nuo jos kokybiskai atkuriamo garso, o atmetant visas koloneles, kuriu
> negalima pastatyti prie sienos...

Tokias atsirinkus nebūtinai bus garantija, kad nebaubs. Girdėtas ATC
SCM40/40A gal ir būtų galima pavadinti universaliomis pagal šį parametrą.