Tema: Re: patarkit biudzetini varianta garso aparaturos namuose.
Autorius: Icetom
Data: 2014-12-11 17:12:29
> Na manau Masala tavo variantas priimtiniausias. O kokį dar garso
> stiprintuvą / resyverį būtų galima pritaikyti? (arba nuo kurių bėgti?)

O kokio tipo sistemos jūs norite? Stereo ar su galimybe stereo paversti
daugiakanale (paaukojant kažkiek ar daug garso kokybės klausant muziką)? Jei
pirmas variantas, tai jums tiesiog užtektų gero stereo stiprintuvo su
integruotu ar išoriniu SAK (t.y. su optine, SPDIF (bendraaše) ir USB
įvestimis tokių garso šaltinių kaip TV ar pan. pajungimui). Jei antras
atvejis tai aš kaip visada už Denon AV resiverius kaip AVR-X2100 ar
aukščiau.