Tema: Re: patarkit biudzetini varianta garso aparaturos namuose.
Autorius: Tomas
Data: 2014-12-14 14:17:28
Bet juk pas Vida irgi Tannoy, tik kazkaip nesiseka jam padaryti kad jos
grotu. As pats kartais bunu aplinkoje kur groja Tannoy Mercury F3, dargi
senesnes ir  paprastesnes nei pas Vida, bet jos kaip uz ju kaina (nauju pora
kazkada kainavo apie 900 Lt tikrai atgroja kas uz jas sumoketa ir ne kiek
nenervuoja klausantis, aisku ten tik patalpa truputi "negrojanti'" bet
vistiek viskas daug maz savo vietose... Tik tas Vidas neklauso musu ne kiek,
isisdirbineja ten su nustatymasi visokiais ir "charakteristiku" nagrinejimu,
atsisestu ramiai, pasijungtu paprastu stereo rezimu DVI koloneles, be jokiu
ten subu ar dar kazko... Susirastu normalios muzikos (nes itarimas toks man
kyla kad jis ten kokioj pigioj pop muzikoj iesko kokiu niuansu... Geru
emociju atrast mano manymu tokioj muzikoj nelabai pavyks... Ir jau tada, po
kazkurio laiko turetu jam atsirasti laime po truputi... :) Kartojam mes jam
visi ta pati, bet nu negirdi jis musu... Bet kartu ir muzikos negirdi... ir
dar turbut ilgai negirdes jei taip elgsis... :)

"Icetom"  parašė naujienų news:m6jpgt$mrn$1@trimpas.omnitel.net...

> Kol kas dziugina ir netgi labai :)

Nė kiek tuo neabejoju ;). Rimtas su senomis tradicijomis, milžiniška
patirtimi gamintojas - tuo viskas ir pasakyta.