Tema: Re: patarkit biudzetini varianta garso aparaturos namuose.
Autorius: Tomas
Data: 2014-12-15 09:35:50
Na tiek to Vidai, galvok tu kaip nori, bet su tokiu poziuriu dar ilgai
neskambes pas tave namie muzika :) Beja, neisizeisk, bet paciam
"projektuoti" garsiakalbiu ir faziku isdestyma dar mano manymu truputeli
ankstoka :)

"Vidas Makauskas"  parašė naujienų news:m6luf4$ie1$1@trimpas.omnitel.net...

2014-12-14 12:41, Icetom rašė:

> Nė kiek tuo neabejoju ;). Rimtas su senomis tradicijomis, milžiniška
> patirtimi gamintojas - tuo viskas ir pasakyta.

Labai klaidingas poziuris. Rimtas gamintojas aukstadazni garsiakalbi
idetu i pati koloneliu virsu, kad butu klausytojo ausu lygyje, o fazes
invertoriu idetu i prieki. Vaiku darzelis, o ne rimtas gamintojas...