Tema: Re: patarkit biudzetini varianta garso aparaturos namuose.
Autorius: spakainas
Data: 2015-01-13 10:54:04
Ten kažkaip turi būt HDMi su arc (audio return channel) - tipo su
grįžtamu ryšiu kad telikas grotų per resyverį. Kabelius, žinoma,
pigiausius pirkai?
Dėl dlna nieko nepakomentuosiu, bet man labiau patinka paprasti network
sharingai, nes servio neatsimena nuo kurios vietos filmą žiūrėjau kai pc
perkraunu.