Tema: Re: Audio komplektas namams
Autorius: Bronco
Data: 2014-08-30 18:37:23
On 2014-08-27 18:49, Icetom wrote:

> Nežinau, gal mane kas pataisys ar užmėtys akmenimis,

Tuoj porą plytų inmesiu :] Joke ;)

> bet man rinkoje
> toks įspūdis buvo susidaręs, renkantis tarp 1000 ir 2500 Lt kolonėlių
> realiai nėra tokio didelio skirtumo.

Ir taip ir ne. Taip, jei šiame kainų diapazone rinksiesi "teisingas"
kolonėlės, bet galima už tokią sumą surast ir šlamšto, kurio skirtumų
negirdėt bus tiesiog neįmanoma.

  Va tarp apie 2500 ir 3,5-4,5 tūkst.
> Lt jau yra aiškiai girdimas kokybinis šuolis. Kitame rėžyje 4,5-8 tūkst.
> jau vėl gi nėra tokio didelio wow. Kitas realus didelis wow būna įžengus
> į 10-25 tūkst. Lt kategoriją

Tendencijos panašios, bet vėl gi, pasitaiko išimčių. Plius dar atskirai
paimto klausytojo subjektyvi nuomonė gali niveliuoti skirtumus tarp
dviejų gretimų kategorijų.

> Pvz., nerekomenduoju, Audio Note namų kinui :).

Audio Note savo kolonėlių irgi nerekomenduoja namų kinui :))) Tiksliau,
jų tokių net negamina :) Aišku, esant pakankamam pinigų ir iškrypimo
laipsniui, galima ir tavo papostintus Focal Utopia suroundui panaudot,
bet, aišku, geriau būtų savo stogą tvirtinti stipresniais varžtais :)

  Kito
> gamintojo ar jei labai skiriasi serijos (pvz. naudojami per daug
> skirtingų techninių charakteristikų aukštadažniai) labai negerai
> "poruoti" - išsiderins garso "balansas". Pats savo kailiu tai
> patikrinau, kai dabar priekinės vieno gamintojo ir centrinė kito ir to
> braižo skirtumo, net ir Audyssey nepanaikina ...

Va va, pagaliau priėjom problemos esmę - bile kokia centrinė kolonėlė
nužudo dviejų gerų stereo kolonėlių teikiamą malonumą net žiūrint
filmus. Todėl reiktų pirkti "suderintus" frontus ir centrinę, o dar
geriau vieno gamintojo ir vienos serijos. O tada jau gali išlįsti tik ką
paminėtas "Audio Note efektas" - jog prie tikrai rimtų hi-fi ar hi-end
kolonėlių tiesiog neegzistuoja jiems tapati centrinė kolonėlė.

> Taip, mano nuomone, taip protingiau. Pradžioje geriau šią sumą skirti
> priekinėms ir centrinei aukštesnės kokybės, o subą pasitaupius kažkada
> vėliau nusipirkti.

Taip. Ypač, jei viską darysim tokia tvarka kaip parašei ir negailėsim
pinigu "frontams", tai pirkti centrinę kolonėlę ir subą noras gali
tiesiog su laiku išnykti savaime :]

> Kolonėles aš tai nebijočiau taip pirkti...

Drąsiai. Brangias kolonėlės žmonės nusipirkę labai saugoja, todėl tikrai
nieko neprarandi nusipirkęs naudotas. Be to, kartais net gali ir išlošt,
nes toli gražu ne visada naujesni modeliai pas tuos pačius gamintojus
būna labiau vykę, nei seni. Kolonėlės - ne kompiuteriai...