Tema: Re: Audio komplektas namams
Autorius: pininfarina
Data: 2014-08-27 13:54:30
As taip pat subo neturiu, su zemais jokiu problemu. O vat be centrines ne
kas. Centrinio kanalo garso kazkodel taip gerai per priekines neperduoda.

"Zydrunas"  parašė naujienų news:ltkbqe$r89$1@trimpas.omnitel.net...

Suprantu, kad yra atskiri takeliai visiems kanalams. Bet jei resyveryje
nurodau, kad turiu TIK dvi priekines kolonėles, tai tie visi kanalai yra
suvedami į tas dvi kolonėles. Aš taip suprantu. Ar klystu? ar šitoj vietoj
yra prarandama kažkokia esminė informacija? aš naudoju tik priekines
kolonėles ir gaunu pakankamai efektų žemuose dažniuose, todėl bandymai
prijungti subą man nepasiteisino arba gerų subų kainų lygis yra gerokai
aukščiau, nei mane domina.
Aš nekalbu apie kolonėlių galimybes atkurti žemus dažnius, t.y. apie
skirtingas teorines ribas tiek priekinių, tiek subų.