Tema: Re: Audio komplektas namams
Autorius: DasI
Data: 2014-08-28 12:03:44
On Thu, 28 Aug 2014 07:45:23 +0300, Signalizacija wrote:

> Siaip 5.1 ideja yr yra padaryt taip kad pigesne sistema grotu geriau nei
> baisines kainos 2 kanalu. Cia taip grubiai.
Visko gali buti, bet kogero iki tam tikro lygio. Ash pas pashystama
klausiau kazkoki daewoo popigiajska namu kina, kuris baliukui kaip ir
visai limpa, ir zhemu ir garso yra. Nu bet kas link klausymosi, tai net
ir mano ausiai ten tragedija. O be to nors ir 5.1 bet tikrai neradau
vietos, kad toks pats erdvinis pojutis butu, kaip kad pas mane, kai girdi
ishvisu pusiu ir gali atskirt kiekviena kolonke.