Tema: Re: Audio komplektas namams
Autorius: Icetom
Data: 2014-08-27 15:45:37
> Bet jei resyveryje nurodau, kad turiu TIK dvi priekines kolonėles, tai tie
> visi kanalai yra suvedami į tas dvi kolonėles. Aš taip suprantu. Ar
> klystu?

Neklystat, taip. Čia šiek tiek šia tema:
http://www.hometheaterhifi.com/volume_8_1/dolby-prologic2-3-2001.html

> ar šitoj vietoj yra prarandama kažkokia esminė informacija?

Efektas panašus kaip ir su centrine, kai suvedama į stereo :). Čia jau
kiekvienam spręsti. Kiti kaifuoja nuo tokios kakafonijos suvedus centrinį ir
apsupties (jei tokie buvo panaudoti) kanalą į stereo, bet man tai "porno".

> aš naudoju tik priekines kolonėles ir gaunu pakankamai efektų žemuose
> dažniuose

Žiūrint kokios dar kolonėlės ir kokie tie efektai :). Geros kolonėlės
dažniausiai iki 30-40 Hz geriausiu atveju eina.

> todėl bandymai prijungti subą man nepasiteisino

Nežinau, man tai iš karto pasiteisino. Po pajungimo, net nekilo minčių, kad
nereikalingas.