Tema: Re: Audio komplektas namams
Autorius: Donatas
Data: 2014-08-27 17:13:32
aciu uz santrauka ir visiems uz nuomones, dabar bent zinosiu i ka ir kaip
ziureti.
Del stereo man buvo staigmena - bandysiu rimtai pagalvoti apie toki
varianta.

Gaila, kad mano mieste pardavejai gyvai nelabai kas turi, Vilniuje, Kaune
lankausi periodiskai,  kur butu galima uzeiti pasiklausyti, nes daugelis
persikele tik i interneta.

--
-------
Donatas