Tema: Re: Audio komplektas namams
Autorius: DasI
Data: 2014-08-27 23:13:35
On Wed, 27 Aug 2014 06:03:18 +0200, Bronco wrote:

> Atvirai pasakius, visi mano turimi ir bet kur kitur matyti kokybiškai
> įrašyti koncertai turi LPCM Stereo garso takelius. Ir tik juos
> pasileidus galima mėgautis įrašo kokybe. O tokiu atveju, akivaizdu, jog
> iš centrinės kolonėlės naudos yra lygiai nulis. Kaip ir iš surroundų.

Man atrodo, kad chia irgi skonio reikalas. As aisku ne is tolo
nepretenduoju i audio gurmanus, todel tikrai liksiu nesuprastas, bet man
asmenishkai, kad ir geros kokybes yrashai smagiau klausosi suversti i 5.1
tik aishku sedint atitinkamoj vietoj. Tokiu budu klausant pastebejau, jog
atjungus centra skirtumas yra, o atjungus suba didelio skirtumo
nepajauchiu. Zhiurint filmus(ir netgi per koki LNK) subas jauchiasi, ir
ryshkiai. Biudzetas 6kLt.