Tema: Re: Audio komplektas namams
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2014-08-28 10:18:12
Ar gali būti sistema už 4000-6000Lt be kompromisų???

On 2014-08-27 15:50, Zydrunas wrote:
> Variantas II:
> 1. Išsirenki resyverį (min. 1500-2000Lt )
> 2. Išsirenki priekines kolonėles už ???Lt Aš žiūrėčiau 2000-5000Lt ribose
> pradžiai.

Iškart lenda bug'as :) Už 1500-2000LT tu gali įsigyti puikų stereo
stiprą, kuris iš 2000-5000lt kolonėlių išspaus kiekvieną kokybės sulčių
lašą, o su 1500-2000Lt resyveriu dalis sulčių liks kolonėlėse :]
Patikrinta praktiškai.

Turiu greta stovinčius Denon AVR-2113 ir Rega Mira 3. Abu pirkau už
analogiškas pinigų sumas, abu yra (buvo) puikus pasirinkimas savo
kategorijose. Jei trumpai, kai juos abu pajungi groti stereo (CD ar
Lossless), tai skirtumas tiesiog akivaizdus. Nors reiktų pripažinti, jog
negirdint kaip skamba tos pačios kolonėlės, pajungtos prie Rega Mira,
tai gal tenkintų ir resyverio garsas. Tiesiog, reikia savęs
neapgaudinėti ir suprasti, jog perkant resyverį + dvi kokybiškas
pastatomas kolonėles, darai šiokį tokį kompromisą.

O tos visos taisyklės, ale "moki už resyverį 2,5x brangiau ir turi plius
dar gerą stereo", tai mano galva yra kvailas užsiėmimas ir netikslingas
pinigų išmetimas. Geriau jau greta resyverio pasistatyti normalų stereo
stiprą ir naudoti kiekvieną daiktą pagal jo paskirtį. IMHO.