Tema: Re: Audio komplektas namams
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2014-08-27 16:51:16
Pabandau reziumuoti daugelio postų rekomendacijas.
Variantas I:
1. Išsirenki resyverį (min. 1500-2000Lt )
2. Salonuose išsirenki labiauiai patinkantį 5.1 kolonėlių komplektą už
tinkamą kainą.
Viską susijungi, klausaisi ir neieškai sliekų.

Variantas II:
1. Išsirenki resyverį (min. 1500-2000Lt )
2. Išsirenki priekines kolonėles už ???Lt Aš žiūrėčiau 2000-5000Lt ribose
pradžiai. Jei skirtumo nejauti, imi pigiausias, kurios patiko. Klausaisi
muzikos, žiūri filmus ir džiaugiesi gyvenimu.
3. Jei smalsumas nugalės ir jausiesi ne viską patyręs, pasiskolini draugo,
parsineši iš salono ar pan. subą, centrinę, galines kolonėles ir išsibandai
savo kambaryje. Taip suprasi, ar tai verta pinigų, kuriuos turi sumokėti.
Manau, kad subas už 1000-1500Lt sunkiai suteiks daug daugiau džiaugsmo
lyginant su geresnėmis priekinėmis kolonėlėmis,  nebent mūsų klausos skoniai
labai skirtingi :).

II variantas gali būti pigesnis, jei rinktumeisi naudotus daiktus, kurių
tikrai pasitaiko labai neblogų. Bet čia jau kita istorija.