Tema: Re: Q:google web page creator gatavi saitaii?
Autorius: Faktas
Data: 2009-07-30 10:31:20
jei noriu pažiūrėti tik paskutinius, o ne pačius pirmus, tai man visai nėra ko eiti žemyn.
o kad back galiu paspausti, ar visgi nueiti žemyn, tai šitą žinau, nesakau juk kad nebeįmanoma sugrįžti.
klausimas tik kitas - ar tai yra ergonomiškas sprendimas, ar jis atitinka pasakymą:
"Juk dizaino pagrindas, tai ne
apipavidalinimas (spalvos, iliustracijos), o butent usability
("ergonomika").
"
?