Tema: Re: Q:google web page creator gatavi saitaii?
Autorius: Faktas
Data: 2009-07-28 18:04:46
meniu nepatogus - nesimato, o tik iskvieciamas paspaudus. atsidaro didelis sarasas, kuriame nera lengva susgaudyti.
vaizdas i puslapi - bardakas. tekstas prasideda nuo pat krasto, skirtingo teksto daug, boldo, italik, pamazinto padidinto, su fonu, be fono,
fonas žalsvas, fonas gelsvas, linija ruda, tekstas oranzinis, tekstas juodas, tekstas zalias, alt p art b

prirasyta visokiu "alt+t" bet niekas neveikia, atsidaro tik mano narsykles meniu.

nesupratau prie ko čia man specialiai. labai baisi svetainė.