Tema: Re: Q:google web page creator gatavi saitaii?
Autorius: BigM
Data: 2009-07-29 11:57:16
Tai kokią teisę turite kritikuoti kitus portalus, jei nėra visuotinai
priimtų taisyklių (arba bent jau nepateikiate nuorodų į tokias), o jos
priklauso nuo dizainerio "pėemeso"? :)

iš esmės tuomet gaunasi, kad ir aš, nebūdamas dizaineriu lygiai taip pat
galiu iškritikuoti jūsų, profesionalų, sukurtus portalus ir būsiu teisus,
t.y. tai mano subjektyvi nuomonė, kaip kad ir jūs reiškiate savo subjektyvią
ir kuriate savo subjektyvų dizainą ;)