Tema: Re: Q:google web page creator gatavi saitaii?
Autorius: Quicker
Data: 2009-07-29 13:26:20
BigM wrote:
> iš esmės tuomet gaunasi, kad ir aš, nebūdamas dizaineriu lygiai taip pat
> galiu iškritikuoti jūsų, profesionalų, sukurtus portalus ir būsiu

Dizaineris ar ne dizaineris - visiskai nesvarbu, bet jei paklausi
autoriaus kodel cia taip ar anaip padarei ar tokia spalva nudazei ir tau
atsako "todel, kad grazu", tai nx toki dizainerchega, o jei
argumentuotai paaiskina kodel taip turi buti (kad ir pagrisdamas 7 metus
kaltomis dogmomis, kuriu Romeo nepripazysta arba loginiu mastymu), va
tada tai jau kazko vertas darbas. Visiskai sutinku su citata „Design is
not how it looks it is how it works“. Dizaineriai ne paveiksliukus juk
kuria ir ne mena - tam yra iliustratoriai.

--
Exclusive.LT - banerių apsikeitimo sistema