Tema: Re: Q:google web page creator gatavi saitaii?
Autorius: Romeo
Data: 2009-07-28 16:32:30
On 2009.07.28 16:00, BigM wrote:
> Ponas Romai,
>
> gal galėtum pateikti klasikinio www dizaino apibrėžimą arba tipinį
> pavyzdį? manęs asmeniškai nevilioja madų vaikymasis, bet įdomu
> pasidarė o kas tas yra klasikinis dizainas, kuris, matomai, kaip ir
> visa klasika iš mados neturėtų išeiti... ;)

Nuo kada aš čia Tau ponu tapau? :))) Dizainas apibrėžimų neturi,
tiesiog turi būti tvarka ir tiek. O tvarka yra tada, kai aš baksteliu
į bet kokį objektą ir paklausiu kodėl jis yra būtent čia, ir Tu
man iškart gali atsakyti, kad jis čia nes jo kairys kraštas yra
ne per toli ir ne per arti nuo meniu bloko, nes jis lygiuojasi
su logo kairiu kraštu bei skyriaus pavadinimu, kad pavadinimo
spalva suderinta su logotipe panaudota spalva ir t.t. ir t.t.
O kai žmogus darantis webą elementus dėlioja pagal principą
„elementas yra čia nes aš jaučiu, kad jis turi būti kažkur čia,
nu gal suklydau vienu dviem centimetrais, nebėda, o nudažiau jį
oranžine spalva nes mama kaip tik tuo momentu atnešė apelsiną ir
pagalvojau kokia graži spalva!“

Čia tuo pačiu ir Faktui atsakiau gal :) - jei svetainėje kažkas
sukelia įtarimą, kad arba tai turėtų būti ne čia, arba visai
nebūti, toks elementas dizaine tolygus rėžiui ant auto durelių :)

--
Romualdas Krupovnickas (Romeo)
Skype: romeo.lt, ICQ: 96156360