Tema: Re: Q:google web page creator gatavi saitaii?
Autorius: Faktas
Data: 2009-07-28 16:37:08
"Romeo" <mail@romeo.lt> wrote in message news:h4mule$4qi$1@trimpas.omnitel.net...
> Čia tuo pačiu ir Faktui atsakiau gal :) - jei svetainėje kažkas

nu gal maždaug. kai nežinau kur ten baksteli, tai maždaug tik galiu įsivaizduoti apie ką kalbi.

> sukelia įtarimą, kad arba tai turėtų būti ne čia, arba visai
> nebūti, toks elementas dizaine tolygus rėžiui ant auto durelių :)

nes kaip sakiau man tose labai brangiose ir krūtose svetainėse vos ne kiekvienas elementas
yra "rėžis", bet čia tik eilinio interneto vartotojo nuomonė, ką aš žinau, gal mokslus
apie tuos dizainus praėjus ir imtum suprasti, jog ten viskas teisingai ir reikalingai.