Tema: Re: Hostingas uþsienyje
Autorius: Vidas M.
Data: 2009-06-09 16:19:32
Pridesiu dar - prie to pacio plano as turiu dar 4 domainus, kuriuose yra
arba Joomla 1.5 arba wordpress, bet kurie turi gal kartu 50-100 visitoriu.
Uz tuos papildomus domain as moku tik 10$/metus domain registration fee.

Pries metus mano 13 metu sunus rase man komponentus ant Joomla. Tai jis tuos
serverius buvo gerokai apkroves, nes ten kazkokia php klaida vis generuodavo
"memory dump" failus. Mane tada host kompanija kontaktavo ir pranese kad
mano website bus perdetas i galingesni serveri. Man patiko hostingo poziuris
i visa tai - kad nepuole manes, o paprasciausiai bande man padeti.

Tiesa esu turejes problem su jais pradzioje - kai per daug e-mail buvau
pasiuntes (nezinojau limito), jie mano e-mail uzdare ir nepranese. Po to
uztruko kol viska issiaiskinau ir jie atstate. But nuo to laiko viskas buvo
labai gerai. Del to juos ir rekomenduoju.

Vidas M.