Tema: Re: Hostingas užsienyje
Autorius: Artūras-M
Data: 2009-06-09 14:19:09
On 2009.06.09 13:30, expresas wrote::
> www.dreamhost.com
>
> Pilnas ssh palaikymas, wget ir t.t.,
> bekups juseris asmeniniams duomenims 50 gb,
> neribota vieta ir srautas svetainėms.
>
> Promo kodai: ROCKET, TAKES97OFF
>
> Pats naudoju apie 3 metus, nusiskundimų nėra.

Paskaityk: http://www.dreamhost.com/unlimited.html
Turiu keletą klientų, kurie ten laiko tai, kas neima resursų, o pas mane VPS su svetainėmis
kurios valgo resursus. Beje, tos svetainės ir share hostinge normaliai gyvena, tik VPS geriau
jų atveju, nes ten reikėjo kai kurių modulių kurie share hostinge tik rankutėmis susideda. Kaip
tik atnaujinimas, taip pas juos buvo problemos.
Yra logiškas "resursų rijimas". Tipiškai max ant share hostingo yra 500 000 http hits, esant
optimizuotoms užklausoms į dB. Ties ta vieta unlimited ir baigiasi. Beje, unlimited yra
suprantama kaip "nelimituojama" arba "neskaičiuojama", o ne begalybė.

--
www.serv.lt