Tema: Re: Hostingas užsienyje
Autorius: simutis
Data: 2009-06-09 01:31:01
"Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message
news:h0k291$vpg$1@trimpas.omnitel.net...
> 1200 tai nera labai daug.

As irgi manau, kad nedaug. Kita vertus, su serveriai.lt buvo istoriju, kad
toli grazu iki tiek jau virsijami numatyti resursai (asmeniskai mano
patirtis, tai tik teigiama su pastaruoju hostingu). Siaip as niekad
nenaudoju 3rd party CMS'u, tai nelabai ir susidures su ju resursu naudojimu.
Tik kazkada teko Oscommerce koda panagrinet, tai jei ir kiti panasus
projektai panasaus lygio, tai tada gal nieko nuostabaus.

> man tik idomu, ka turi daryt ant 5$ shared'o,
> kad pasiekt per men
> bent 50Gb srauto IR nesulaukt pretenziju del
> per didelio resursu naudojimo
> statiniai html? keletas downloads'u?

Srautas srautui nelygu. Siaip reiketu pasioptimizuot darba su DB ir proto
ribose kazkoki cache'avima naudot (va ir gaunas pusiau statiniai HTML). Tai
ir veiks greiciau, ir resursai bus naudojami protingai.

Siaip tai kazkaip neziuriu labai pozityviai i hostingus, kur tipo nieko
neriboja, nes paskui gali problemu but. Buvau cia kazkada labai jau pigiam
hostinge (Cirtex Hosting), tai tikrai praradau daugiau pinigu, negu
sutaupiau, del downtime'o ir t.t. Dabar kitam hostinge (Hawk Host) 3 kart
maziau resursu, 2-3 kart brangiau, bet uztai viskas veikia ir beveikiant
uzdirba pinigus. Tai nekomerciniam dalykam as pilnai pasitenkinciau ir kokiu
Blogspot, bet kai saito neveikimas nesa nuostoli, tai jau visai nelogiska
taupyt kelis zalius, kurie bendram kontekste praktiskai nieko nereiskia.