Tema: Re: Hostingas užsienyje
Autorius: Artūras-M
Data: 2009-06-09 10:33:12
On 2009.06.08 21:53, Feniksas wrote::
> toks ir stebuklas, kad daug skirtingu skriptu edanciu ram
> nebent ten servai su MaxRequestsPerChild labai mazu

Iš viso nesuprantu tokių problemų. Normaliai bet kuris tarifas
bendram hostinge gali leisti kiek nori skriptų ir kokio nori
sunkumo. Skiriasi tarp tarifų tik bendra suminė apkrova serveriui.
Tai yra kiek moki, tiek gali sąlyginai apkrauti. Ir mane stebina
lietuvių mentalitetas, vis dar lietuviai tiki kad už jūrų marių
š... kvepia kitaip... Lietuviai naudoja tokius pačius serverius,
tuose pačiuose duomenų centruose, su ne prastesniais adminais.
Be to, tipiškai lietuviai serveriuis renkasi toje dalyje EU ar USA,
kuri turi gerą ryšį tiek su visu regionu, tiek su Lietuva.
Mini kažkas godaddy, tai verkti reikia, viskas perkrauta.
Taigi vietoj to, kad bendrauti su didmenininku Lietuvoje,
lietuvaičiai geriau remia storą jankį. Su tokiu mentalitetu toli
nevažiuosi, sėdėsim šiknoj amžiais ;)

--
www.serv.lt