Tema: Re: Hostingas uþsienyje
Autorius: Vidas M.
Data: 2009-06-08 19:54:25
As truputi daugiau nei 2 metai naudoju www.lunarpages.com. Gali susirasti
kuponu pirmiems 2 metams sutaupyti 30-40$.
Esu gana patenkintas jais. Pas mane apie 1500 visitors/day, apie 3500-4000
pageviews (joomla, wordpress, phpbb) ir kol kas dar ant ju pigiausio plano
ir viskas veikia labai greitai. Zinau dauguma kitu providers reikalauja jau
pereiti i brangesnius planus kai pasieki kazkur 500 visitors/day
Apie ssh nezinau...
Jie , kaip ir daugumas kitu providers, riboja siunciamu e-mails skaiciu. As
galiu siusti max 20/min. As naudoju tamp phplist ir del to jokiu problemu
siuntineti newsletters neturiu.